Oznámení o ochraně osobních údajů

1. Úvod
1.1 Doporučujeme vám přečíst si toto oznámení o ochraně osobních údajů v celém rozsahu, abyste měli jistotu, že budete plně informováni. Nicméně, pokud si přejete zobrazit pouze určitou část tohoto oznámení o ochraně osobních údajů, kliknutím na příslušný odkaz níže se dostanete do příslušné části.
2. Čeho se týká toto oznámení o ochraně osobních údajů?

2.1 Společnost dunnhumby Limited (označovaná v oznámení o ochraně osobních údajů jako „my“, „naše“ nebo „nás“) respektuje vaše právo na soukromí. Toto oznámení o ochraně osobních údajů vysvětluje, kdo jsme, jak shromažďujeme, sdílíme a používáme osobní údaje o vás (označované v oznámení o ochraně osobních údajů jako „údaje“), jako o členovi nástroje Názory zákazníků a jak můžete uplatnit svá práva na ochranu osobních údajů v souvislosti s účastí v komunitě Názory zákazníků.

2.2 Toto oznámení o ochraně osobních údajů se vztahuje na údaje, které shromažďujeme prostřednictvím našich webových stránek na adrese https://www.nazoryzakazniku.cz (dále jen „Názory zákazníků“).

2.3 Máte-li jakékoli dotazy nebo obavy týkající se našeho používání vašich údajů, kontaktujte nás prosím pomocí kontaktních údajů uvedených v části ‎14 tohoto oznámení o ochraně osobních údajů („Jak nás kontaktovat“).

3. Čím se zabývá společnost dunnhumby?

3.1 Společnost dunnhumby se zabývá se vědou o spotřebitelských datech, sídlí ve Velké Británii, ale zahrnuje skupiny společností po celém světě. Naše produkty a služby umožňují prodejcům a značkám analyzovat údaje za účelem zlepšení zkušeností spotřebitelů a budování jejich loajality.

3.2 Další informace o společnosti dunnhumby najdete v části „O nás“ na naší webové stránce na adrese https://www.dunnhumby.com/about-us.

4. Co jsou to Názory zákazníků?
4.1 Názory zákazníků jsou komunitou, kde mohou spotřebitelé sdílet své zkušenosti a názory na nakupování prostřednictvím našich webových stránek, diskuzních skupin, slosování o ceny a průzkumů. Díky tomu mohou prodejci a značky vyvíjet své produkty a zlepšit pro své zákazníky celkový dojem z nakupování. Členové za svou účast získávají odměnu v podobě „bodů nástroje Názory zákazníků“, které lze proměnit za body a nákupní poukázky u maloobchodních prodejců v kamenných obchodech i online (například body na Tesco Clubcard a poukázky od MALL).